Wie zijn Wij

Wij zijn Stichting Aicha Zeriouh en wij zijn er om te helpen.

Wie zijn wij

Stichting Aicha Zeriouh is bij notariƫle acte opgericht op 16 januari 2019 te Tilburg en is tevens ook gevestigd in Tilburg.

De naam Aicha Zeriouh is de naam van ons dochtertje van 5 jaar die vernoemd is naar haar overleden oma Aicha. Na het overlijden van haar man, heeft deze oma het heel erg moeilijk gehad door verschillende situaties en omstandigheden. Ondanks het feit dat zij een alleenstaande moeder zonder werk of inkomen was, werd zij hier alleen maar sterker door. Aicha was niet alleen een moeder voor haar kinderen maar ook een moeder voor iedereen die in moeilijkheden leefde Of je nou wilde eten of drinken of je hart wilde luchten, dan was Aicha altijd bereid om te helpen.

Aicha was iemand die nooit de hoop opgaf, ondanks de omstandigheden. Na al het geduld en de hulp aan anderen, heeft Aicha nog een paar jaar van het leven mogen genieten met haar kinderen in Nederland voordat ze hartpatiƫnt werd. Aicha had een goede vriendin in Rotterdam waar zij altijd welkom was, ook een moeder met kinderen. Op een avond ging ze haar bezoeken om haar bij te staan toen zij in moeilijkheden zat. Op die bewuste avond kreeg Aicha een hartaanval waarna ze zes dagen in coma lag. Op 23-04-2008 is ze overleden op een leeftijd van 58 jaar.

Wij hebben aan oma Aicha een voorbeeld genomen en willen haar weg blijven bewandelen en haar goede daden voortzetten. Vandaar de oprichting van Stichting Aicha Zeriouh, waarbij wij ons zo goed mogelijk proberen in te zetten voor gezinnen en individuen en hen te blijven helpen en steunen, zolang dit binnen onze mogelijkheden past.

ONZE SPONSORS

vdLinde dBasedesign